Dzelzsbetona platformas auto svari SC
SC auto svaru platforma ir tērauda un betona konstrukcija, kas garantē augstu mērījumu stabilitāti un izturību pret apkārtējās vides ietekmi. Tā ir ideāli piemērota gan auto svaru līmenī ar brauktuvi, gan virs brauktuves līmeņa auto svaru izveidošanai. Konstrukcijas tērauda daļu veido karkass, kas izgatavots no IPE profiliem, savukārt pildījums un virsma ir izgatavota no betona.
Pateicoties tās masai, betona platforma bieži vien spēj labāk pretoties spēkiem, ko paātrinājuma laikā rada kravas automašīnas riteņi, kas nozīmē mazāku berzi un nodilumu. Betona auto svari arī parasti piedāvā ilgāku kalpošanas laiku nekā tērauda. Betona svaru platforma nodrošina labāku saķeri slapjā vai apledojuma laikā un labāku kopējo kravas sadalījumu uz svariem.
Betona platformas mīnusi galvenokārt ir saistīts ar lielāku svaru, kas apgrūtina tās transportēšanu un uzstādīšanu. Papildu svars arī padara betonu par dārgāku risinājumu nekā tēraudu, un betona pilnīgai sacietēšanai ir nepieciešams ilgāk laiks, pirms to var izmantot kravas automašīnu svēršanai, kas dažiem uzņēmumiem var būt problēma.
Piegāde galalietotājam ietver atbilstības novērtēšanu (pirmo verifikāciju), t.i., juridisku apstiprinājumu par svaru pareizu kalibrēšanu un atļauju to lietošanai komerciālos nolūkos.
Kravas auto svaru izmēri un kravnesība
Auto svari SC tiek ražoti standarta garumos 6m, 12m, 18m un 24m, savukārt standarta platums ir 3m. Varam piegādāt individuāla izmēra automašīnu svarus, piem. 12,96 m x 2,94 m. Speciālo kravas automašīnu vajadzībām, svari tiek ražoti 3,5 m vai pat 4 m plati.
Transporta veids | Max. svars | Solis | Svaru garums |
Kravas auto ar divām asīm, mikroautobusi | 30 t | 10 kg | 6 m |
Pašizgāzēji, atkritumu mašīnas | 50 t | 20 kg | 12 m |
Kravas automašīnas ar pus
piekabi vai piekabi |
60 t | 20kg | 18 m |
Speciālais transports | 80-100 t | 20/50 kg | 24 m |
Papildaprīkojums auto svariem
Katra svēruma reģistrēšana rakstot ar roku ir laikietilpīga un nogurdinoša, kā arī atstāj vietu cilvēciskām kļūdām. Automātiska vai manuāla kravu reģistrācijas un uzskaites sistēma novērš abas problēmas. Papildu displeji, luksofori, barjeras, domofoni un citi piederumi palielina automašīnu svaru efektivitāti un drošību.
Kravu reģistrācijas un uzskaites programmatūra
Piegādājam un uzstādam vienu no labākajām programmatūrām svēršanas operāciju veikšanai ar automašīnu un dzelzceļa svariem.
Automatizētas kravu reģistrācijas un uzskaites sistēmas auto svariem
Pašapkalpošanās termināli.
RFID karšu lasītāji.
Luksoforu un barjeru kontrole.
Transportlīdzekļu numura zīmju atpazīšana.
Svaru uzraudzība.
Barjeras izvieto vienā vai abos svaru galos. Neatkarīgi no tā, vai barjeras tiek vadītas manuāli vai automatizēti, tās norāda, kad transportlīdzeklim vajadzētu uzbraukt uz svariem vai nobraukt no tiem. To var paveikt arī ar luksoforiem.
Bieži vien blakus svariem tiek novietoti luksofori, lai kontrolētu satiksmes plūsmu. Tos var kontrolēt manuāli vai automatizēti.
Papildu displejs bieži tiek novietots svaru priekšpusē, lai vadītāji un/vai uzpildes operatori varētu redzēt kravas automašīnas svaru, kad tā atrodas uz svariem.
Aizsargbarjeras lielākoties tiek uzstādītas auto svariem virs brauktuves līmeņa kā drošības ierīce, lai novērstu kravas automašīnu nobraukšanu no svaru malas.